پنجشنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۹۱

Happy Birthday

امروز یه روز قشنگ بود، روزی که از همون اول آشنایی منتظرش بودم، فکر می کردم با هم به این روز می رسیم، اونقدر بی تابی کردم که حتی به تولد من هم نرسیدیم ... D-:
سال پیش این موقع ها آرزوی بودن با تو رو داشتم اما امسال تو خلوت خودم برات تولد گرفتم هر چند بهت زنگ زدم اما نه دیگه به عنوان ..... بماند...
اگه بخوام از غم رنج بگم که نمیشه D-: آخه امروز تولدت بود، یه روز بزرگ. من هم مثل تو، مثل دوستانت و مثل خانوادت خوشحالم، خیلی خوشحال.
خیلی وقته که گذشته اما من هنوز همون حس قشنگ رو دارم...
تولدت مبارک :))

Happy Birthday to YOU
Danials


۱۵ نظر:

محمد (سکوت تلخیان سابق) گفت...

قضیه چیه آق دانیال؟؟؟ ;)
امر خیره احیانأ؟؟؟ :دی
به سلامتی و میمنت!!!
:*

شایان گفت...

من فکر می کردم 30بهمن باشه این روز اما ظاهرا کم نیستند این دست روزها!!!

Danials گفت...

مهرداد جان تو وبلاگ جدیدت برات کامنت گذاشتم D:

Danials گفت...

آقا شایان فکر نکنم زندگی خصوصی من به کسی مربوط باشه و قرار هم نیست شما از زندگی من و جزییات و اتفاقات اون خبر داشته باشی.. مگر به کسانی که خودم بخوام. در ضمن شما هم لازم نیست تفکراتت و هر چیزی که از زندگی دیگران می دونی رو بیان کنی!! مثلا اگه من نخوام کسی بدونه که 30 بهمن چه خبر بوده تو زندگی من، کیو باید ببینم؟؟ که میای اینجا کامنتی میزاری که محتواش اصلا چیزی نیست که به شماربطی داشته باشه..

حسام گفت...

سلام
تبریک میگم

خودت خوبی؟؟
این ایام رو هم تسلیت میگم

Danials گفت...

ممنون حسام جان خوبم شکر..

ناشناس گفت...

سلام داداش گلم...
خیلی خوبه که این حس زیبا رو نسبت به جشن تولدش داری...منکه هیچوقت نمیتونم اینطوری باشم...

خوشبخت و شاد باشی

ژوبی گفت...

رو نکرده بودی آقا دانیال :) بهرحال مبارکش و مبارکت! با بهترین آرزوها

Danials گفت...

سلام ژوبی جان خیلی ممنون ازت اما هیچ خبری نیست یاد خاطرات کردم. قضیه مال سل پیشه الان همه چی اروم و امن و امانه
راستی سلام برسون به اشکان :))

اشکان گفت...

طبق معمول همیشه، من که بچه های وبلاگ رو زیاد نمیشناسم و شرمنده همشون میشم.
خوب اگه آرومه که عالیه، اما نه از اون آرومهایی که احساس مرداب بودن به آدم دست بده.
ممنونم ازت که احوال منو میپرسی

فاطیما گفت...

گاهی اوقات باید بگذری
و بگذاری و بروی
وقتی می مانی و تحمل می کنی ، از خودت یک احمق می سازی. . .

ناشناس گفت...

و در این حس غریبی است که من انرا با ادراک ماه و دریافت ظلمت خواهم امیخت...
سلام دانی جون

Danials گفت...

سلام هیراد جان چه عجب از این طرفا راه گم کردی D:

ناشناس گفت...

سلام عزیزم...
از کم سعادتی منه دیگه..
بوسی

پسر تنهای خسته گفت...

در زندگی کسانی هستند که درک احساسی که دیگران بهشون دارند رو ندارند... شاید هم خودشون تقصیری نداشته باشن... یا شاید مقصر باشن
ولی مهم اینه کسی رو پیدا کنی که ارزش کارهایی که براش کردی یا حتی ارزش فکرهات رو بفهمه
کسی که بتونی واقعی واسش تولد بگیری... و صد البته اون هم واسه ی تو...