سه‌شنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۸۹

گرد همایی

۷ نظر:

ناشناس گفت...

گردهمایی خوبی بود واقعا"...
امیدوارم بازم از این دور هم جمع شدن ها باشه...
بوسسسسسسسس


مهرشاد/

ناشناس گفت...

اولین پست شما نیست. چون وبلاگ شما همونه و آدرس جدیده. می تونی پست های قبلی رو توی بلاگت وارد کنی.
این سلام هم بیوفته از زبونت ایییییییییش
---------
تو چقدر شیطون شدی. از سرو کول همه بالا رفتی :دی
دیگه امیدوار نیستم خوش بخت بشی
مطمعا هستم که خوشبخت شدی...
بووووووووووووووووووووووووووووووس

ناشناس گفت...

من که هرجا بری میام و حرفاتو می خونم ...
من عاشق این دورهمی هام ... کسی نمی تونه تنها باشه و ادعا کنه داره زندگی می کنه ...
همه نیاز داریم به هم دیگه ...
این روزم تسلیت
بوسسس

فرشاد گفت...

وبلاگ جدید مبارک باشه. امیدوارم موفق باشی. ما که پیر شدیم و شکست خورده باشه که این پرچم بدست شما برافراشته بمونه. بوس. گل نرگس.

فرشاد گفت...

راستی فکر نمیکردم علاقه مند به مباحث مذهبی باشی.

ناشناس گفت...

با گردهمایی کاملا موافقم ...
محرم و صفر هم که بالاخره تموم شد ...
این ماه هم تموم میشد من یه نفس راحت می کشیدم !
.
راستی خونه ی نو مبارک
اگه دیر سر زدم دلیلش ُ خودت می دونی عزیزم:دی ببخش
با یه وبلاگ جدید برگشتم
یادت نره سر بزنی بهم
بووس

saeed گفت...

سلام دانيال جان
جريان اين گردهمايي چي بود.من خيلي دوست داشتم دوستاي وبلاگ نويس هم حس رواز نزديك ببينم.همين موضوع گردهمايي رو براي كريسمس تو وبلاگم مطرح كردم ولي از شانس بد اكثر وبلاگا فيلتر شدن و من هم اون پست رو برداشتم.
بوسسس